辛卯年 辛卯月 己巳日:恕我,1年幾,沒拿起過炭筆

辛卯年 辛卯月 己巳日:恕我,1年幾,沒拿起過炭筆 - 噬 - Thiss K-Time


恕我,1年幾,沒拿起過炭筆

連從哪畫起好,也沒感覺了....


鼻頭鼻樑是基本沒畫的,或許日畫有心機會繼續試著完成

我估哩個幾率會比廣州發生地震的幾率低DD錦啦~


還有3年半.望快結束我的設計生涯,別讓我由對設計沒愛到討厭設計....


動動手,再練練,什麼時候開始能畫回大幅的...(抱歉,剛想說大畫幅了...)



辛卯年 辛卯月 己巳日:恕我,1年幾,沒拿起過炭筆 - 噬 - Thiss K-Time

上星期5幫手搞學校單考的評卷

入去學校個英語四六級的國家認證級試卷保密室(的確是有個這樣的證書牌...)取試卷

感覺好型啊~

第一次響哩間學校見倒有閉路電視,仲要一個細室仔就5部.....


哩年嘎試卷感覺質量高過我地果年

不過主要原因系因為大氣左(=粗獷=粗糙.....),所以俾人感覺整體大效果好...

所以都好明顯,基本都系速成班的量產機

(有好多張一睇就知系同模出的,刹眼仲以為系同一幅畫)

除左工作報酬,老姜幫我買嘎外賣都系小泉嘎,我好唔客氣錦1次吃左渠3盒飯~辛卯年 辛卯月 己巳日:恕我,1年幾,沒拿起過炭筆 - 噬 - Thiss K-Time


睇完D卷....只令我又有重讀的衝動


中意大寶果句


設計是個屁!

            --------大寶


設計,我還要被你折磨3年幾啊~~~辛卯年 辛卯月 己巳日:恕我,1年幾,沒拿起過炭筆 - 噬 - Thiss K-Time

评论 ( 1 )
热度 ( 1 )

© Глотать | Powered by LOFTER